Subject: Teade - Tammneeme külas, Tammetõru tee 2, Tammetõru tee 4 ja osaliselt Mäeotsa maaüksuste detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 19:01:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 09.10.2024
korraldusest nr 441

“Tammneeme külas, Tammetõru tee 2, Tammetõru tee 4 ja osaliselt Mäeotsa
maaüksuste detailplaneeringu menetluse lõpetamine”.

(Teade ja korraldus lisatud manusena).

NB! Vallavalitsuse korraldusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla
veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/detailp
laneeringu-menetluse-lopetamine

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee